Ja! Marée Interior & Living heeft ook een fysieke showroom/winkel. Op afspraak kun je komen kijken naar de items welke je op het oog hebt. Stuur even een mailtje om een afspraak te maken tijdens de openingsuren van Marée Interior & Living.
Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethoden kiezen. We bieden een veilige betaling aan via Mollie met iDeal, Apple Pay en Creditcard. Kom je uit België? Het is ook mogelijk om te betalen met Sofort en Bancontact.
Producten zijn in principe altijd op voorraad, tenzij anders aangegeven bij het artikel. Bestel je meerdere artikelen? Dan houden we de langste levertijd aan, dat wil zeggen dat je dan misschien even moet wachten op je product. Via een Track & Trace-code houden we je altijd op de hoogte van jouw bestelling.
Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code van de door jouw gekozen bezorgservice. PostNL streeft ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of piekmomenten) vertraging oploopt. Neem gerust contact op met de bezorgservice, zodat zij jou verder kunnen helpen.
Voor uitverkochte producten kun je altijd even een mailtje sturen om te kijken of de producten nog op voorraad komen of wanneer. In sommige gevallen kunnen wij bepaalde producten ook speciaal voor jou bestellen. Omdat onze producten met zorg worden uitgezocht maar ook meegaan met de laatste trends komen sommige items niet meer terug op voorraad.
Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden. We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een Track & Trace code.
Absoluut! Bij bestellingen boven de €100,- berekenen we geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €100,- betaal je €9,00 voor verzending met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een Track & Trace-code.
Zeker! Kies voor deze optie tijdens het afronden van het bestelproces. Let op: kies niet voor afhalen bij Post NL. Klik onderaan je winkelmandje op “Afhalen op afspraak in ‘s-Hertogenbosch”. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is Balkbrug Oost 67F, 5236 PW, ‘s-Hertogenbosch.
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit zelf te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 zonder opgave van reden te annuleren. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.
Op dit moment is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar het is natuurlijk van belang dat jouw bestelling naar wens is. Het kan gebeuren dat je een klacht hebt, dat horen we graag per mail: info@maree-interior.nl. Je kunt ook het contactformulier gebruiken. Vermeld altijd je bestelnummer, zodat we zo snel en gericht mogelijk een passende oplossing met jou kunnen bedenken.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@maree-interior.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
Foto’s uit de webshop mag je nooit zonder vermelding gebruiken. Voor de sfeerbeelden is een professionele fotograaf ingehuurd, dus er is sprake van auteursrecht. De productfoto’s fotograferen wij zelf voor onze gebruiksdoeleinden. Het is niet de bedoeling dat de foto’s door andere webshops of winkels overgenomen worden (zie algemene voorwaarden).